Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2018

Υποψήφιος δήμαρχος Δήμου Κεντρικών Τζουμέρκων ο Δημήτριος Κανής



Ο Δημήτριος Κανής, κατέρχεται ως υποψήφιος δήμαρχος στο Δήμο Κεντρικών Τζουμέρκων. Σε ανακοίνωσε που εξέδωσε αναφέρονται τα εξής:

«Συνδημότισσσες και συνδημότες, οι συμφωνίες και οι διαφωνίες αποτελούν μια από τις μορφές του δημοκρατικού μας πολιτεύματος. 

Μετά από αλλεπάλληλες επαφές με ενεργούς πολίτες του Δήμου Κεντρ. Τζουμέρκων αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια παράταξη για να κατέλθουμε στις δημοτικές εκλογές που θα πραγματοποιηθούν το Μάιο του 2019. Δεν είμαι πολιτικός μετανάστης, δεν έρχομαι από την Αθήνα ούτε από το Μονοπλιό. Είμαι ο δικός σας άνθρωπος που κατοικώ και δραστηριοποιούμαι όλα μου τα χρόνια στα Τζουμέρκα. Σε δέκα λεπτά από το σπίτι μου φθάνω στην έδρα του Δήμου, θα με συναντάτε, θα με βλέπετε, θα με βρίσκετε και ως μάχιμος της αυτοδιοίκησης γνωρίζω τα προβλήματα καλύτερα από κάθε άλλον και μπορώ να δώσω λύσεις άμεσα, δεν είμαι εξαρτούμενος με την καρέκλα, έχω μάθει στη ζωή μου σεβόμενος τους νόμους του κράτους να διοικώ και να διοικούμαι. 


Αισθάνομαι υπερήφανος ως Τζουμερκιώτης και έχουμε ιερά υποχρέωση να είμαστε αντάξιοι απέναντι στους προγόνους μας διότι τα Τζουμέρκα έχουν ιστορική μνήμη. Πέρασαν κακουχίες, έχουν όμως και προοπτική. Γνωρίζω καλά ότι θα συγκρουσθώ με συμφέροντα μικρά και μεγάλα αλλά έχω εμπιστοσύνη στη μεγάλη ώρα που θα μιλήσει ο Τζουμερκιώτικος λαός για να αγωνισθώ και να προσφέρω περισσότερες προοπτικές στην περιοχή μας. Θα συμπορευθώ με συνεργάτες οι οποίοι δεν θέλω να είναι άβουλα όργανα και υπό του δημάρχου, αλλά να έχουν πρωτοβουλία, αντίληψη, άποψη και κατά το πλείστον να είναι μόνιμοι κάτοικοι του Δήμου του μόχθου και της παραγωγής για να βελτιώσουμε την καθημερινότητά μας για να μπορέσουμε να αλλάξουμε την εικόνα του Δήμου μας και να κάνουμε διαφορετικά τα Τζουμέρκα μας. 

Πατρίδα μου είναι τα Τζουμέρκα, στην προσπάθειά μας αυτή απευθύνουμε σε όλες τις Τζουμερκιώτισσες και σε όλους τους Τζουμερκιώτες. Πάμε Τζουμέρκα όλοι αντάμα για την ανατροπή της σημερινής Δημοτικής Αρχής, χωρίς βέβαια επιστροφή στο χθες και δοκιμές στο άγνωστο. Είμαστε όλες και όλοι απαραίτητοι και χρήσιμοι πέρα από πολιτικές πεποιθήσεις. Προσεχώς θα έχουμε την ευκαιρία να ανοίξουμε μαζί δίαυλο επικοινωνίας αναδεικνύοντας τα προβλήματα, αναλύοντας τις σκέψεις μας και τις διεκδικήσεις μας ως και τις δεσμεύσεις μας».

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου