Τρίτη, 27 Σεπτεμβρίου 2016

Ώρα για κυδώνι: έξι λόγοι για να το προτιμήσετε

                                                         Φωτο: Θανάσης Βλάχος

Μπορεί να θεωρείται outsider, αλλά βρίσκεται στην εποχή του και αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς συμμάχους της υγείας. Δείτε γιατί πρέπει να αρχίσετε να καταναλώνετε πιο συχνά το «χρυσό μήλο».
Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο, ενώ ταυτόχρονα μας παρέχει βιταμίνη C, ενισχύοντας το ανοσοποιητικό και θωρακίζοντας τον οργανισμό μας απέναντι σε ιώσεις.
Είναι ιδανικό για τη δίατα, αφού είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, κρατώντας μας χορτάτους για περισσότερη ώρα και αποδίδοντας μόλις 57 θερμίδες στα 100 γραμμάρια. Ακόμη, η διαλυτή φυτική ίνα πεκτίνη που περιέχουν βοηθά στον έλεγχο των επιπέδων χοληστερίνης στο αίμα και αποτρέπει τη δυσκοιλιότητα.

Βοηθάει στη δίαιτα, τη χοληστερίνη, το σάκχαρο και την άμυνα του οργανισμού, μεταξύ άλλων:
Χάρη στην πεκτίνη και πάλι, το κυδώνι επιβραδύνει την απορρόφηση των σακχάρων, ενώ μπορεί να βελτιώσει και τα επίπεδά τους στο αίμα, ωφελώντας όσους πάσχουν από διαβήτη τύπου 2.
Το κυδώνι είναι σούπερ αντιοξειδωτικό, καταπολεμώντας τις ελεύθερες ρίζες στον οργανισμό που οδηγούν στη φθορά και τη γήρανσή του και χαρίζοντάς μας την αντιγηραντική δράση τους.
Κάνει καλό στην πεπτική λειτουργία και το ερεθισμένο στομάχι, ενώ μπορεί να δράσει και κατά της διάρροιας.
Προτιμήστε τα κυδώνια που είναι μεγάλα, σκληρά και κίτρινα, χωρίς σημεία πράσινου αν είναι δυνατόν και δοκιμάστε να φτιάξετε μια κυδωνόπαστα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου